niedziela, 27 marca 2011

Graffiti Nails Lacke von IsaDora

Na rynek wyszedł nowy pomysł na malowanie paznokci m.in. to 'Graffiti Nails Lacke von IsaDora' , które dają efekt popękane tekstury na płytce paznokcia. Bardzo chciałabym wypróbować te cudeńko ; ) ale jak na razie pieniążki z mojej kieszeni poszły na odżywkę do paznokci( o niej później ). Oglądałam przeróżne filmy na temat właśnie powstawania takich magicznych czynów na rączce i wybrałam najlepsze. Oto one : 










Jak widać filmy są bardzo przydatne. Kilka z nich pokazuje jak właśnie położyć ten lakier. A teraz może wrócę do mojego nowego zakupu. 

Nail Rescue Rimmel



Właśnie pomalowałam sobie nim paznokcie, ma ona bardzo lśniący efekt bezbarwnego lakieru. Ponoć w 2 tygodnie uleży moje łamiące i popękane paznokcie. No dobra zobaczymy, bo dałam za niego bardzo dużo. 


Wasza Weronika.

1 komentarz:

  1. No powiem szczerze ładnie to wygląda niestety raczej nie jest opcją dla mnie ;p mam problem z malowaniem paznokci. Nawet najzwyklejszym. Co do komentarza u mnie pokazywanie ciała wchodzi w grę tylko z rajstopami albo tylko na plaży lub przy plażowym mieście. Z wielu względów i to wcale nie chodzi o większą figurę.

    OdpowiedzUsuń