wtorek, 22 lutego 2011

Nowe zdobycze oraz stary asortyment

Witam wszystkich serdecznie. To mój pierwszy blog o takiej tematyce, więc proszę o wyrozumiałość ( mało notek, popularność, komentarze ). Mam już 17 lat i mieszkam na Dolnym Śląsku w Legnicy. Notki będę dodawać w zależności od humoru, czasu czy pomysłu. Teraz mam drugi dzień ferii więc raczej często będę coś dodawać. Jutro czeka mnie Berlin city, Zdjęcia robione moim najsłodszym Iphonikiem 4 >
"Żadna wielka miłość nie umiera do końca"
Skarpetki w panterke, mam jeszcze takie same ale białe w szare centki. H&M Pierścionek w kwiaty. C&A Pierścionek - wąż. Orsay Wielki, ciężki pierścień. Mochito Pierścionek. Bazar Kolczyki serduszka. Taily Wejl Antyalergiczne kolczyki. Bazar Kolczyki, wkrętki. Reserved

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za rozwój. Pierścionek - węża chętnie bym Ci zabrała :]

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :) fajnie ze piszesz bloga z Polski, nie duzo osob ma bloga w Polsce! ja tez jestem polka i mieszkam w szwecji, zobaczylam twoj komentarz u kenzy :) zobacz se mojego jak chcesz, paa

    http://vikzan.blogg.se

    OdpowiedzUsuń